Videos streaming images jeux et buzz
Connexion






Perdu le mot de passe ?

Inscrivez-vous maintenant !
Menu Principal
Communauté




Kreep
Addicted to YouTube + Réponse: I gave my life to YouTube
 0  #1
Je m'installe
Inscrit: 04/02/2007 20:14
Post(s): 444
Une vidéo du nom d'Addicted to Youtube a été faite:



Voici les lyrics:

Every morning when I wake up I get up and I check my messages Then i check my subscriptions to see if anyone has posted any new stuff

I'm addicted to youtube I'm addicted to youtube Yes I am! I'm addicted to youtube I'm addicted to youtube Yes I am!

I browse all day I browse all night Now It's time to watch the furries play on my keyboard *furry dance* I like to leave my comments and rate the videos I find I add good ones to my favourites and sometimes I even subscribe

I'm addicted to youtube I'm addicted to youtube yes I am! I'm addicted to youtube I'm addicted to youtube yes I am!

I like to watch nasty accidents I like to watch kittens fight i find that a lot of videos on you tube are shite ... but galipoka rocks! his videos are fun "shuddup coke!" Fr0d0dylan is weird but his videos make me laugh



Une réponse du nom de I gave my life to Youtube a été publiée sur Dailymotion en vidéo star:



Pour les lyrics elles sont sous-titrées. Tellement vrai tout ca 😃

Contribution le : 19/06/2007 15:48
Signaler

Crazy-13
 0  #2
Je poste trop
Inscrit: 09/12/2005 16:32
Post(s): 82728
Karma: 8336
pourquoi ne pas en faire une sur Koreus pendant qu'on y est.
Bon sur ce, ça m'a ouvert les yeux ( la seconde vidéo ) je m'en vais donc éteindre mon pc et voir ce qu'il ce passe dehors. :gratte: 😃

Contribution le : 20/06/2007 20:50
Signaler


 Haut   Précédent   Suivant






Si vous êtes l'auteur d'un élément de ce site, vous pouvez si vous le souhaitez, le modifier ou le supprimer
Merci de me contacter par mail. Déclaré à la CNIL N°1031721.